En veckas semester!

Imorgon drar vi till Öland en vecka. Ska bli såå skönt!

Vi tar Henkes pärons BMW. Tar med packning och hundar. Åker till Värnamo och lämnar Donna till uppfödaren. Vidare till Malmö för att lämna Cool till hans ägares flickvän. (Ja, vad gör man inte för att få vara hundfri en ynka vecka...) Sen drar vi därifrån till Öland.

Vi åker hemifrån ca kl 13. Räknar med att vara på campingen senast kl 22.
Låter som en härlig dag va?

Tidigare idag följde jag med Finduss då hon skulle leka modell. En gammal kompis till henne behövde bilder till sin portfolio. Vart mycket rännande denna brännheta dag... Sen har Finduss och hennes pojkvän (fästman faktiskt) varit på besök i vårt kaos. Älsklingen hade faktiskt städat undan efter måleriet i alla fall...

Vi åt ris och kycklinggröncurry-gryta och spelade spel. Först en omgång Lika par leka bäst, som gick sådär. Sen Pictionary, där jag och Finduss ägde grabbarna stenhårt!

Ingen tid har man ägnat åt packningen.. Har fortfarande tvätt som ska antingen vikas eller hängas på tork.. Köket måste plockas iordning lite.. Dags att börja kanske? =) Först klippa klorna på hundarna, sen plocka undan, sen städa, sen sova =)

Eftersom jag inte kommer ha något internet på en heeel vecka (!!) så önskar jag alla mina trogna läsare en underbart varm och skön vecka!



Kommentarer
Angelica

Ha en underbar Semester =)

2009-08-12 @ 20:13:07       Blogg: http://enangelica.blogg.se/
Jenny

Oj, det blir både roadtrip och campande. Kul!:)

Saknar att åka till camping som vi alltid gjorde när vi var små.

Hoppas ni får en bra vecka!;)

2009-08-13 @ 19:04:09       Blogg: http://waiting4u.devote.se
Linda

Hehe, jo, men Henkes päron har den fetaste husvagnen, så det är ganska lyxigt campande.. ;)

2009-08-14 @ 17:24:56       Blogg: http://paivys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0