Shopping och fika

Idag har Henke och jag vart på stan. Han köpte ett orange linne till mig, och jag köpte den svarta klänningen från Gina Tricot som jag skrev om i detta inlägg. Dock var den klänningen extremt kort... Är fortfarande lite osäker på om den är för kort eller om den är okey... Ska fundera lite på det. Ha leggings eller nåt under...

Blev en spontan fika med Pernilla också. Trevligt! Blev så förvånad när hon ringde.. Sen hade Patricia smsat, hon ville hälsa på... Men det smset missade jag, så det blev ingen dejt med Patricia idag... =(

Imorgon ska vi till frissan! Dags för klippning... Borde färga med, men det får vänta.

Så ska det visst grillas på torsdag =) Funderade på att ha nya svarta klänningen och min nya mohawk-frilla som jag hittat... ;) Spännande...

Hittade ett par superläckra skor på Scorett... Dom har massa vill-ha-grejjer nu! Dock var klacken extremt hög, till och med för mig... =) Men vill absolut ha några liknande med lägre klack. Supersnygga!


De till vänster jag provade idag. Snygga, eller hur? Mitt måste-inskaffa-snarast!



Kommentarer
Jenny

Sjukt snygga skor!

2009-04-28 @ 12:12:16       Blogg: http://waiting4u.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0