ZzzzZzzzZzzz

Trött som ett as är jag... Jobbat 10 timmar idag, 7-17. Massa folk. Massa stress. Massa tungt jobb... Men morgonen börjar bra iaf. Öppnade med André och Jenny. Snabba, positiva människor. Jenny hade vart på Mamma Mia och köpt cd:n, så vi körde ABBA på hög volym innan öppning! Hehe.

Har lite "krav" som jag har/ska framföra till Jenny.... ;)

- Måste vara ledig tre veckor när jag åker till Thailand.
- De få mornar jag börjar 6 vill jag börja 7. Henke jobbar natt och vi ska sälja Saaben och samsas med Clion. Men han hinner inte hem till kl 6, han slutar ju då.
- Vill ha fler egna stängningar med. Blir bara 2 per månad. Skoj med ansvar!
- Vill inte jobba i jul! Jobbade förra julen, det räcker....


Hehe, man får ju sätta lite press för att få nåt gjort ;)

På tal om jobb är det väl dags att sova. Jobbar ju imorgon med. Blir sex dagar i rad nu, sen ledig fredag, lördag och söndag! Göööööött!! ;P


Natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0