Söndag...

Idag har man jobbat, som vanligt. 10.45-19. Vart relativt lugnt idag, men några ruscher. Kvällen var jobbig. Jag skulle räkna kassaskåpet och allt sånt så Jenny och Nawar kunde fixa alla skyltar inför morgondagen. Allt blev fel och fick göra om allt. Sen skulle jag skicka några mail med prisändringar, där jag inte kunde tyda Jennys handstil. *suck* Massa krångel, men vi kom därifrån iaf! =)

Regnade som attan på vägen hem! Skjutsade Nawar till busshållplatsen, sen åkte jag hem. Tog en underbart skön dusch och tog på mig mina nya fantastiska (mys)kläder som jag bara ääälskar! Leggings, tröja från Gina och benvärmare. Såå mysigt!

Kom på att jag laddat hem massa nya album som jag måste gå igenom och se ifall det är något att ha =) Har börjat lite smått. Blir nog sittandes med det ikväll när Henke åkt. Han börjar ju jobba kväll idag. Så han åker väl om en timme eller så. *snyft* Kommer bli jobbigt att sova ensam om nätterna....

Aja. Ha det så underbart i regnet!

*blöta kramar*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0