Sex & the city!

Har ju för sjuttsingen inte sett filmen än... *skamligt* Men nu är det dags! Precis innan Henke skulle åka till jobbet bad jag honom ställa om datorn så jag kunde titta på film på tv:n. Orka göra det själv... Så lästa jag största snyggsysters blogg om att hon laddat dvd:n med Sex & the city-filmen... "Åååh, jag vill med se den!" Sugen jag blev... "Men gör det då." säger Henke. Eehm, what? Då har ju han redan laddat ner den åt mig ;) I superkvalité! Tackar och bockar!

Så nu ska jag ladda med naturgodis (kunde inte låta bli...) och mysa med Donna i soffan och titta på Sex & the city! Wohoo!



Kommentarer
Malin

Malin vill med se!!!!

2008-09-24 @ 21:28:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0