Liten roadtrip med Finduss

Idag efter jobbet (känns som jag alltid inleder mina inlägg såhär...) smsade Finduss mig och frågade om jag ville följa med henne och handla lite smått. Sagt och gjort, hon plockade upp mig och så åkte vi en tripp till A6 och sen till Eko. Hittade jättefina mineralskuggor på A6. *vill ha* Anna hade köpt en i guld, dom ser så fina ut!


På Eko kunde jag inte låta bli att handla lite. Blev 100 tuggben, lite Festis och en ursöt matburk till Donna! Finduss köpte en likadan burk, den var ju bara sååå söt!



Kommentarer
anna



Älskar ögonskuggorna.. ska köpa svart och silver sen vid nästa löning. :)

Gillar dem starkt! Ursöt burk förresten. Vad sa Findus om lördag?? kramar

2008-09-09 @ 20:11:21       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0