Det ska stå nåt här...

Henke har åkt till jobbet och jag myser med Donna i soffan och tittar på Kalenderflickorna. En så söt film! Hehe ;)

Tänkte bara tipsa om en sak.... Vissa vill ju ha min hjälp med sin bloggdesign... ;) Men man har ju sällan tid att träffas, och det är inte lätt att hjälpa över nätet/telefon... Kolla den här killens blogg. Han visar hur man gör, med bilder och bra text. Man fattar. Har även länkat till honom under "Kolla även in..."

För en gångs skull jobbar jag inte massa kvällar veckan som följer... Så jag har massa tid för fika, shopping och skitsnack! ;) Har ni tråkigt, give me a call!

Har fått mina saker från eleven.se! Beställde en vågtång, värmespolar och läppbalsam. Jag återkommer om dessa och mitt nya smink när jag provat dom =)



Kommentarer
Tinna

Ok, sis - jag fattar piken!!! Har lagt in den länken bland mina favvisar nu. Sen ska jag bara ta mig tiden att läsa igenom & lära mig allt jag vill kunna! Thx, jag är en av dem som VERKLIGEN kan behöva "lite" hjälp när det gäller bloggdesign! Love ya...Kram bigbig sis :o)

2008-09-07 @ 23:16:08       Blogg: http://isinge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0