Bio och middag med tjejerna!

Idag har man fullt upp! Tog cykeln (!) till Finduss på Torpa, så cyklade vi till torget. Hon köpte te och bordstabletter. Träffade även André, en jobbarkompis, med sin sambo och två barn när vi köpte te. Sen tog vi en fika på Kaffé Paus. Jag hade en kupong, köp två betala för en ;) Och vem satt inte där? Jo André med familj =) Sen cyklade jag därifrån till Coffeehouse, där jag fikade med Pernilla. Sen cyklade jag hem.

Nu sitter jag här och har precis avslutat ett 40 minuter långt samtal med största snyggsyster. Vi har bestämt en dejt på Liseberg 28/9. Finduss hade ett jättefint halsband hon köpt på Liseberg. Dom tar ett foto, sen bränner dom in det med laser på en bricka som man kan ha runt halsen. Jättefint! Vore kul att ha ett sånt med mina snyggsystrar, men får väl se om minsta snyggsyster vill följa med, hon var ju där för inte så länge sen...

Nähä... Det är väl dags att börja göra sig iordning. Om 45 minuter ska man vara i stan. Då börjar tjejkvällen! Först blir det bio, där vi ska se Patrick 1,5. Och sen blir det middag på Harrys! Trevlans! Vi blir fem tjejer. Jag, Finduss, Anna, Helen och Tina. Ett bra gäng! Nähä, res nu på dig Linda!

*springer iväg*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0