Vintertider...

Ja, nu är det ju offeciellt slut på sommartiden.. Tur att jag hörde detta på radion igår kväll, annars hade jag nog missat det ;)

Stackars Henke kunde inte sova imorse, så han gick upp vid fem.... Varit uppe sen dess... Stackarn kommer ju däcka i eftermiddag...

Blev inga kladdkakemuffins igår.... *snyft* När jag handlade igår hade jag glömt kolla om jag hade allt hemma, så ringde Henke och bad honom kolla upp receptet.

- Vi har allt hemma, utom ägg.
- Kollade du ingredienserna på fyllningen med?
- Ja, vi har allt hemma.

Hmmm, jaha.. Kommer hem och kollar receptet själv. Under "Fyllning" står det "vispgrädde". Hade vi det hemma? Nej... Henke hade helt missat att det ens stod med.... Jaha... Vad gör man då? Orka göra en vanlig kladdkaka...
Lite annorlunda ska det bli iaf ;)

Nähä... Dags att sätta igång med baket! Sak ju på middag hos päronen kl 13...



Kommentarer
Malin

Hehe jo jag såg att hon erbjöd sig också! =) Har en i nässjö som också kan ha henne tror jag =b nu vill alla ha min kissekatt! =D hihi

2008-10-26 @ 12:04:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0