Vart på lite kalas

Känns ganska soft just nu... Med jobb och så... Hur som... Jobbade fyra timmar idag. Sen iväg för att fira Zandra lite. Barndomsvän. Hennes syster har just fått bebis, och han välkomnade mig så snällt genom att spy på mig ;) Aja, fyra syskonbarn senare så bryr man sig inte så mycket. Han var söt ändå =P

Jag vet inte vad som är så fascinerande med doften av bebis och bebisspya, men Donna flög nästan på mig när jag kom hem och grävde ner nosen i tröjan på mig där bebisen lämnat sin välkomstpresent. Knäpphund... =)

Imorgon är jag ledig. Då ska syster komma hit. Trevlans.

Nähä.. Slappa lite vid tv:n kanske...



Kommentarer
Sara

tack så mycket!! puss

2008-10-13 @ 22:14:44       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/
J o h a n n a - Inredning & pyssel

Vilken trevligt välkomnande! ;)

2008-10-14 @ 08:19:41       Blogg: http://inredning.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0