Vart lite dramatik...

Igår började dagen med ett besök hos största snyggsyster. Vi fick jättegod mat och så blev det en omgång av Kort & Lång. Gissa vem som vann, stort... ;)

Sen fick man stressa hem och möta upp Anna. Hon och två tjejer till fixade med köttfärspaj (mumma) medan jag gjorde mig iordning lite mer. Tjejerna började droppa in och festen började komma igång. Det vart lite uppdelat. Mitt gäng i köket och Annas gäng i tv-rummet. Men alla verkade ha kul ändå. Blev lite dramatik, men hoppas det löste sig för alla parter. Några drog till krogen, några hem och några stannade kvar hos mig. Allt som allt, en lyckad kväll.



Idag har man fått städa undan, men Anna underlättade mycket för mig redan igår, så det var inte så jobbigt. Henke har vart duktig och dammsugit lite och tvättat golven. *impad* Han var ute med Donna och träffade då på Attila. En amstaffvalp i området. Ojoj, vilken bjässe han blivit. Fyra månader och redan så mycket större och biffigare än Donna... Dom hälsade på varann och han la sig på rygg för henne, så dom ska nog få leka en dag. Ska bli kul att se =)

Usch... Som vanligt dagen efter är man sugen på fyllekäk......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0