Söndag kväll

Man blir ju helt virrig av att jobba så olika tider. Tänkte just döpa mitt inlägg till "Måndag kväll", även om jag vart helt inne på att det är fredag idag.. Ojojoj...

Hur som... Vart lite stressigt på jobbet idag. Men det flöt på.

Köket ser för tillfället för jeeekligt ut. Henke ska måla färdigt imorgon...

Har haft svårt att somna de senaste två nätterna... Vet inte varför. Sen blir jag så trött under dagen att jag somnar efter jobbet. Och då kan jag ju verkligen inte somna på natten sen, trots hur sjukligt trött jag är. Men men. Imorgon är jag ledig, så då får jag vila. Bara tvätten som ska fixas.

I förrgår var det ju middag ute på menyn. Trevlans. Vi, Henkes päron och grannarna. Trodde det var för att fira Henke, men det var visst bara after work. Vi var på Hemma. Sjukligt mycket folk på en liiiiten yta. Trångt, ingen höjdarbuffé heller... Så det var väl sådär...

     Efter maten tog vi en kaffe inne hos Henkes päron. Sen kom Peter och Sofie. Snackade lite och såg en rulle. 100 feet. Superbra! Mer om denna senare...

Vet inte vad jag ska göra just nu... Äta en macka? Titta på filmen, Bad Company, som håller på för fullt i bakgrunden? Eller syrrans julheader? Nja. Slutar säkert med att jag och Donna sover i soffan...

Har blivit sjukt beroende av naturgodis! *illa*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0