Regn och massa mys

Ute är det mörkt och regnet öser ner. Kallt. Vanligtvis brukar jag tycka sånt här väder är deprimerande. Varje år fasar jag för denna årstiden. Men idag när jag åkte hem från jobbet tyckte jag bara det var mysigt. När jag kom hem tände jag lite ljus, satte mig vid tv:n med en filt om mig. Såå mys!

Försöker ju spara massa pengar nu till Thailand, men känner ändå att jag vill köpa lite juldekorationer. Brukar inte pynta så mycket hemma, men jag känner mig så inspirerad i år!

Imorgon händer det massa saker. Först ska man jobba. Sen kommer man hem och slänger sig i duschen. Sen ska Henke och jag iväg på ärenden. Köpa mat till Donna, lämna tillbaka en trasig lampa, köpa en ljusstake (?) för presentkortet Henke fick... Sen kommer nog Tinna förbi med barnen. Dom ska Halloweena ;) Sen bär det av till fika på Claras! En gammal klasskompis från högstadiet som flyttat till Norrland är i Jönköping, så hon har bjudit dit gamla gänget. Mys! Hoppas många kan komma.....

Nähä, nu var reklamen slut på tv:n ;)



Kommentarer
anna

vi ses i eftermiddag på claras :)

kramar

2008-10-31 @ 05:58:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0