Party i helgen!

Ååh, jag tror det kommer bli så roligt! Vet ännu inte riktigt vilka som kan komma och inte. Anna och jag ska höra oss för. Men det blir singstar, lite mat. Det kommer även bjudas på bål, vin och öl... ;)

Det vart lite dramatik på jobbet idag. Några som nästan rök ihop i kassan. Gormade och i princip hotade varann. Lite läskigt. Men det löste sig.

Imorgon jobbar jag 15-20.30. På fredag 7-12. Härligt! Sen är det helg! *wohoo*

Har hittat massa spel jag vill ha! Är så himla kul med sällskapsspel!

   
   



Kommentarer
anna

med andra ord är riktigt roligt :) tipsar

Ps: min mobil dog igår när vi pratade.. hehe...

Men nu är batteriet laddat igen TJOHO!

Kramar

2008-10-02 @ 06:05:23       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0