Känner mig duktig!

Jobbet gick bra idag. Lugnt. Jobbade 7-12. När jag kom hem tog jag mig genast an disken och tvättade av köksbänkarna. Är riktigt stolt att jag kan hålla det snyggt ;) Med Henkes hjälp såklart. Brukar alltid bli så att efter en storstädning tar det 2-3 dagar, sen ser det ut som ett bombnedslag igen... *blä* Men nu har det gått över en vecka, och det ser fortfarande snyggt ut i lägenheten! *stolt*

Jaha... Snart är det Halloween ;) Undrar var man ska hitta på då... Vore kul med en riktigt maskeradfest. Men det säger jag varje år... Mina vänner är för tråkiga för sånt... ;) Men nåt kul kan man förhoppningsvis hitta på.

Nähä... Nu är jag uttråkad.... Glo på tv lite kanske?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0