Shopping!

Idag har varit en bra dag. Fick sluta en timme tidigare på jobbet. Åkte hem, gjorde mig iordning. Mötte upp största snyggsyster och barnen i stan. Hjälpte henne med lite shopping inför hennes julmiddag med jobbet på lördag. Hittade lite fina smycken som jag själv gärna köpt... ;)

Men jag köpte ääääntligen halsbandet på Gina Tricot som jag spanat på så länge! Ack, så nöjd jag är! Köpte även mössa och vantar på Accent. 30 % rabatt ;) Älskar mössan. Vantarna duger.

Jag var inne i stan innan syster, så köpte mig en cappucino på Kahls och väntade inne på ONCE. Ojojoj... Det skulle jag inte gjort. Men det fattade jag ju redan utanför vid skyltfönstret... Ändå gick jag in. Jag har aldrig sett så många underbara klänningar! Ville köpa varenda en! Hittade även en urmysig stickad tröja...

Lack jag blev... Inga pengar har jag... Kommer få kass lön, jag ska stå för allt nästa månad dessutom. Henke ska spara... Inga pengar till shopping... Trodde jag ja! Tills jag såg mitt lönespec idag! Vad chockad jag blev! Har bytt bort helger, vart sjuk m.m. Förväntade mig en kass lön, men fick 15 000! *woho* Så vid lön blir det shopping! Tröjan och iaf en klänning, måste ju vara jul-/nyårsfin! Åååh, så glad jag ääär! ;)



Kommentarer
Malin

Jag vill med ha pengar och shoppa!! :'( :'( :'(

2008-11-20 @ 22:56:37
Malin

Nee, hon har köpt en annan, för det blev massa strul eller så med den första =)

2008-11-21 @ 23:49:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0