Pengar på kontot!

Äntligen var det då dags för löööning! Det var banne mig på tiden! Jag har
50 spänn i plånboken... ;)

Känns som om det kommer bli en bra månad... Både Henke och jag fick rätt bra löner. Han ska spara denna månaden, men känns som om jag kommer ha en hel del pengar över även efter allt är betalt. Göööött...

Idag händer inte så mycket. Tänkte jag skulle fixa lite käk, sen dra till jobbet...
Imorgon ska Henke och jag till frissan. Sen åka lite ärenden. ( =shoooping!) ;)
Sen ska vi nog fika lite och ha mysigt.
På lördag drar vi nog till uppfödaren. Äntligen! Försökt åka dit i flera veckor, men det har alltid kommit något i vägen. Dom har ju flyttat nu, så är så nyfiken på deras nya hus! Sen måste vi ju snacka om den eventuella parningen med Donna...

Nähä.... Orka sitta här... Laga lite käk?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0