Peach

Det är min nya hårfärg ;) Lite rödtott. Känner mig lite som Bree i Desperate Housewives. Imorgon gäller det! Blir en låång dag... Då ska man klippas och stylas.. Hehe. Bjuder på en bild, trött och osminkad...



Är trött som ett as idag... Jobbade tre timmar, sen iväg till frissan. En sväng till päronen, sen hem... Skulle gått ut med Donna, men däckade i sängen, så Henke fick ta ut henne...

Stackars Donna blev rädd igår. Dom hade fyrverkerier vid bron... Jag fattar inte, men Donna har verkligen ett nytt ställe hon gömmer sig på när hon är rädd...





Kommentarer
Tinna

Snygg färg!

2008-11-02 @ 22:35:49       Blogg: http://isinge.blogg.se/
Josse

Jätte fin färg du passade riktigt bra i den tycjer jag.

2008-11-05 @ 21:49:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0