Ledig och regnet öser ner...

Jisses, det har ju regnat i flera dagar... Och det vill inte sluta!

Igår fikade jag med Patricia efter jobbet. Så trevligt att se henne igen. Glömde ta med mig paraply... Henke skjutsade in mig, men jag fick snällt gå hem i regnet utan paraply... Attans.. .Patricia hade missat sin buss med typ tre minuter och nästa gick en timme senare, så vi gjorde sällskap hem till mig och såg ut som två dränkta katter när vi väl var hemma! Mina byxir var fortfarande fuktiga nästa dag.... *hmmm*

Idag skulle jag fikat med Pernilla efter jobbet. Men hon mådde inte bra, så vi ska ta det imorgon istället. Är ju ändå ledig då...

Såå, imorgon... Bilen ska servas.... Typ kl 8... *jippie* Sen ska jag väl försöka ta itu med städningen här hemma, och fika med Pernilla såklart! Måste pröva dom amerikanska pannkakorna på Vasas påtår!

Vi har fått in lussekatter på jobbet idag! Var tvungen att köpa med mig hem, dom är så goda!

Lyckades faktiskt gå en hel runda med Donna i det lugna regnet. Hon ruskade på sig hela tiden, men hon följde med iaf! Så nu slipper man bekymra sig om det ett par timmar framöver... Sen är hon nyduschad och fin med! =)



Kommentarer
Malin

VI SKULLE JU ÄTA DOM PANNKAKORNA JU!!!! =b

2008-11-11 @ 18:09:49
anna

ja det är underbart när man inte fastnat i vardagen så mkt att man inte längre känner pirret ^^



ha det bra och hoppas dina fjärilar håller på länge länge till! :)

2008-11-11 @ 20:21:02       Blogg: http://kaffeknarkare.blogg.se/
Malin

Syster, jag vill också ha musik på min! =b och nedräkning till julafton =b hehe

2008-11-12 @ 10:49:03
Malin

Ok, då fixar vi det någondag när jag är hemma och du är ledig eller något =) Ja städa på du! =D=D

2008-11-12 @ 14:57:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0