Henke är bäst!

Jag visste att Henke förberett en överraskning till mig idag. Men hade ingen aning om vad. Måste ju bara säga att jag har världens underbaraste sambo!



Har aldrig ätit så gott i mitt liv! Där lyckades sambon verkligen.
Förutom doften av god mat välkomnades jag av en väldigt ren lägenhet!
Maten avnöjts till tonerna av Il Divo. Vilken underbar lördagkväll!



Träffade ju Attila igår. Vilken underbar hund! Han och Donna sprang omkring som galningar i inhängnaden i 1 ½ timma! Donna morrade åt Attila när han blev för jobbig, men blev han för lugn så busade Donna upp honom igen! Och Sandra, Attilas matte, verkar också vare en toppentjej med koll. Så vi ser fram emot fler möten med dom!



Nu ska vi äta lite gott snacks och avsluta kvällen med en film!



Kommentarer
Tinna

Psst...jag har shoppat loss - jacka & stövlar... Spana in min blogg & säg vad du tycker!

Kram bigbig sis :)

(jag vet att jag härmat dig när det gäller jackan, men denna är för snygg för att inte ägas av mig, dessutom vart det grisbilligt pga all rabatt de ger nu!)

2008-11-16 @ 22:48:53       Blogg: http://isinge.blogg.se/
Tinna

Jackan kostar ju egentligen 500:- & stövlarna typ 300:- men efter avdragen rabatt & de 200:- jag hade tillgodo där så kostar det till slut ca 300:- totalt. Om inte det är ett fynd så vet jag inte...

Kram bigbig sis ;)

2008-11-17 @ 00:11:12       Blogg: http://isinge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0