Första advent

Ja, tiden går snabbt nu. Jag har inte ens plockat fram den enda adventsljusstake jag äger... Sen jag flyttade hemifrån har jag inte vart så mycket för att pynta hemma. Pyntet och julkänslan finns hos päronen, så är det... Men förra året köpte faktiskt jag och Henke en ljusstake. Har väl en och annan tomte med...

Hursom... Tänkte faktiskt vara duktig och plocka fram den, men det har jag inte orkat. Fruktar att gå upp i vindsförrådet... Där är så stökigt.... Jag har iaf en julbock i fönstret! Tack vare Henkes mor... ;)

Imorgon (idag) är det 1a december! Och det vet vi väl vad det innebär??
Dags för min paketkalender! *tihi* Man blir ju som barn på nytt... ;) Vilka minnen man har... När storasyster klädde rockringar med luciaglitter till sina småsystrar och hängde massa paket på... Ojojoj... Det var tider det... Men nu har vi ju våra paketkalendrar igen!
     Har lovat Anna att berätta varje dag vad jag får. Såå, lillasyster du får kolla min blogg först efter du öppnat ditt paket för dagen, ifall vi får samma ;)

Nähä... Hade väl inte så mycket mer jag ville säga just nu... Vill bara lägga mig i sängen och soooova.....

Natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0