Vackert väder!

Guuud, vilket fint väder det är ute! Man blir ju bara så glad!

Sååå, vad händer i helgen??

Joo, igår jobbade jag faktiskt på Ekhagen. Göttans. Jisses, vad mycket folk dom har där! Sen "tvingade" Henke och hans föräldrar med mig till golfklubben. Slog några bollar, sen körde vi några puttar, tävlade par mot par. Jag och Henke vann! Jag prickade till och med hålet en gång! På ganska långt avstånd. Sen nästan en gång till. Den hoppade ur. Dom säger att jag har känsla för golf ;) Sen blev det grillning med Peter och Sofie. Trevlans.

Idag
skulle jag lunchat med Erika. Hon bokade mig i förrgår. Ringde henne idag, men hon hann inte med lunchen. Aja, Henke och jag ska till A6 och köpa en present till Emilia. Sen blir det party ikväll. Pernilla hämtar mig runt 18-19. Får se hur kvällen ter sig =)

Imorgon blir det lägenhetsvisning och Emilias kalas.

Nähä, om man skulle ta sig ut i solen en stund till innan A6 ;)


image95
Kommentarer
Malin

Lägenhetsvisning? =b

2008-05-10 @ 16:57:16       Blogg: http://maloouen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0