Trippelkalas

Idag har man ätit middag hos päronen. Sen blev det trippelkalas för mamma, pappa och svåger David som alla fyller år samtidigt (med några dagars mellanrum). Största snyggsyster har lärt mig att sälja på Tradera, så snart kanske man startar några auktioner =)

Här är lägenheten jag kikat på. Kommer antagligen inte bli något, men att titta är alltid kul =)

image280
4a på 92 kvadrat med månadshyra på 4 813 kr och utgångspris på 1 250 000 kr.



Till Anna! ;)

image283

Tungstav med snopp! Hehe.


image95
Kommentarer
anna

Efter en jobbig dag på jobbet så kommer man hem och är SVINTRÖTT! Tack för du gav mig ett gott skratt innan sänggående. Kramar Anna
Ps: jag har färgat håret ;-)

2008-05-04 @ 21:45:31       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0