Traderavinst, igen!

Jag är på g nu alltså... ;) Fyra vinster i rad. Nu siktar jag på billiga Singstar-spel! =)

image279

Bild 1: Två Lancôme mascara (Hypnôse och Virtuose). 250 kr, två till priset av en.
Bild 2: Spikey tungstav. Gav hela 50 kr för denna. Men det kan jag ta ;)
Bild 3: 8 st pärlstavar. 82 kr (ca 10 kr/st). Jag får även en gåva som tack för snabb betalning. ;)
Bild 4: En rysare. Hård budgivning i slutet. Blev 125 kr till slut (25 kr/st).



Finns ju idioter på Tradera med... Kollade lite vad säljare tar för Sims 2.
Tänkte sälja mitt. En företagare har lagt ut Fest & Bröllop Prylpaket för 179 kr!
Den kostar inte mer än 100 kr i butik! Idiot! Vem betalar frivilligt så mycket?!





image95
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0