Ska leka chaufför idag

Just nu är jag uttråkad, som vanligt.... Det är blandade känslor att vara långledig. Skönt att slippa jobbet, men så satans tråkigt att bara gå hemma när alla andra jobbar... Speciellt när det är så fint väder ute...

Jag tänkte jag skulle röra lite på mig nu iaf. Städa undan lite. Fixa och dona. Sen kommer Erika någon gång efter två tror jag. Så ska hon låna tvättmaskinen, för ovanlighetens skull... ;) Och sen ska jag leka chaufför åt henne. Hennes kille kommer från Holland med flyg ikväll, så vi ska hämta upp honom. Ska bli trevligt med en liten roadtrip. =) Sen när jag kommer hem blir det att gå runt Munksjön med Henke och Donna. *mys*

Uppdaterar kanske lite mer sen.


image95
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0