Linda goes långt hår

Idag skulle jag träffat Erika, hon dissade mig igår. Men så kom hon på att hon skulle jobba över idag, så det sket sig idag med. Så messade Finduss och frågade om jag vill fika. Ofcourse! Så gjorde mig iordning och gick in till stan. Hämtade ut mitt paket med clip-on hårförlängning, lämnade tillbaka ett par benvärmare, köpte en tröja, sen fikade vi. Massa massa snack.

Nu är man hemma igen. Hungrig som ett as. Buda på en grej på Tradera till Finduss. Har prövat mitt nya hår. Coolt! Här kommer lite bilder ;)

      


image95
Kommentarer
finduss

nice bajs

2008-05-13 @ 19:00:30
Malin

Riiiiktigt najs blev det! =D

2008-05-13 @ 20:51:31       Blogg: http://maloouen.blogg.se
Josefine

De blev ju as fint!

2008-05-14 @ 23:01:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0