Ångestattack...

Yes, det var otroligt längesen jag hade en ångestattack. Senast var när jag jobbade på lagret, och hade gått in i (betong)väggen totalt... Då mådde jag riktigt dåligt.

Men nu vart det längesen. Har börjat få lite småångest inför jobbet. Börjar vantrivas. För mycket stress och press. Men idag svämmade det visst över. Vägrade gå upp ur sängen förrän jag var tvungen, klockan ett. Medans jag rastade Donna ringde jag Henke och bröt ihop. Väl hemma fick jag en riktig ångestattack på toaletten. Gick darrandes med svullet ansikte till bilen. Lyckades hålla god min när jag kom till jobbet. Men så frågade Marcus standardfrågan "Läget?". Då berättade jag att jag inte mådde bra. Vi kollade schemat. Berättade för Madde hur jag mådde, började nästan lipa igen. Hon kollade med Shilan som var så snäll och tog mitt pass.

Så idag har jag varit på jobbet i ca 40 minuter, sittandes på kontoret och samlat luft... Två andra är med sjuka, så det blir lite tufft att möblera om tiderna. Men dom var så snälla och ordnade så jag kunde vara hemma idag och imorgon. Jag skulle ringa om jag kände att jag behövde vara hemma på fredag med, men det hoppas jag inte. Snälla dom är som fixar och krånglar för min skull...


image95
Kommentarer
Jenny

Japp, jag har nogg.se med!:) Vi snackade en massa där om hundar & katter m.m. Det hade vart kul att veta kennel namnet, vi vill ha en till staff nästa år & Donna är ju jätte fin!:)
Kram!

2008-05-21 @ 16:30:46       Blogg: http://frazilo.devote.se
anna

stackarn.. :( hur mår du?? hör av dig om jag kan hjälpa dig med något. *kramar*

2008-05-22 @ 14:14:20
Finduss

inte braaa.....krya på sig...själv får jag magkatarr av mitt jobb nu...mår massa dåligt ja me...må dåligt ihop?

2008-05-22 @ 18:03:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0