Tjejsnack v 12 - Motion

Gillar du motion? Om inte, varför inte?
Nja, gillar och gillar... Är väl bra för kroppen ;)


Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?

Jag skulle vilja motionera mer. Har ju två fina sjöar man kan promenera runt. Får bara aldrig tummen ur...

Hur långa är/vill du ha motionspassen?
Jaa, går jag runt sjön tar det kanske en timme. Ganska lagom =)


Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?

Jag skulle vilja cykla eller åka rollerblades med hunden runt sjöarna. Gillar att gymma, testa hur stark jag är ;)

Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?
Sällskap. Måste ha någon som motiverar och pushar mig.


image120



image95

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0