Helgen som gått

Nu är jag sådär dålig på att uppdatera igen...

I lördags var det fest hos Annas kompis (Sara). Melodifestival och utgång till krogen. Hade riktigt roligt! Bästa på länge! Tack Sara, Tina, Hanna, Helen och Anna för en superkväll! Jag och Sara är för övrigt födda samma dag ;)

Efter att lillasyster skrivit så mycket om all kladdkaka hon gjort det senaste blev jag och Henke himla sugna med. Så vi gjorde frysta kladdkakemuffins! Dom är så äckligt goda att dom borde förbjudas! =P

I veckan är det jobba som gäller. Eller iaf två dagar till. Sen är jag ledig i fyra dagar! Göööött! Då blir det paaarty! Ska bli roligt! Då kommer man ju till den viktigaste frågan: Vad fan ska jag ha på mig?! =P

Och vad i helvete är det med vädret?? Egentligen var det ju inte så otippat. Det slår nästan aldrig fel. När vi fått en riktigt fin vårdag har den nästan alltid följts av en snöig äckeldag... När ska våren komma på riktigt?


image201
Vann rätt bidrag? Det tycker jag.
Det var Charlotte eller Sanna Nielsen.



image95





Kommentarer
Tinna

Recept på frysta kladdkakemuffins tack!

2008-03-18 @ 07:30:45
Anna

hahaha, Tinna hann före mig och fråga om receptet :)

kramar

2008-03-18 @ 11:26:43       Blogg: http://www.nogg.se/annis83
pinglan

håller med dig! sanna eller charlotte skulle det vara.

2008-03-18 @ 17:42:11       Blogg: http://www.nuelleraldrig.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0