Uppdatering...

Har ju fått vissa klagomål på att jag uppdaterat dåligt dom senaste dagarna... ;)

Hmmm... Har ju inte så mycket att uppdatera... Har jobbat massa och vart så grymt trött att jag inte ens orkat sätta igång datorn...

Har iaf jobbat, som sagt. Småhandlat lite. Henke kom hem igår. Skönt att ha honom hemma igen.

Blivit toklurad på jobbet. En kille som kom in lite innan stängning när det var massa stressigt. Lång kö. Han pratade taskig engelska. Ville växla massa 100-lappar till 500-lappar. Borde sagt nej, men han envisades och jag ville mest bli av med honom. När vi skulle räkna min kassa låg jag -2400 kr. Han hade toklurat mig. Kände mig så skyldig över att jag gått på det. Samtidigt som jag försökte tänka att sånt här är ju vanligare än man tror. Men Malin sa åt mig att inte tänka på det. Sånt händer faktiskt. Linda var mest irriterad över att jag inte blivit informerad om lurendrejeri när jag jobbade i Huskvarna. Och Jenny, chefen, ville mest veta hur det gått till. Hon sa med att sånt händer. Kom senare på kvällen på hur han gjort. Fan vad proffsig han var....

Nu ska vi snart ut och åka inlines! Igen... ;) Men blir bara en kortare runda idag. Så kan Donna följa med. Donna har ju löpt nu. Sen trodde jag att hon slutat löpa. Så slängde hennes "blöja". Men hon droppade fortfarande lite tydligen, för det ligger små bloddroppar i hela lägenheter. Men men... Henke och jag ska storstäda i helgen. *behövs!* Göra riktigt fint.

Just det ja... Det var avskedsmiddag för Erika i tisdags. Var jättetrevligt. Gick in till stan i stormen, håret låg ruffsigt åt alla håll. Mötte Erika och Mia vid hamnkanalen. Vi struntade i vår bokning på piren och gick till Twin istället. Dom hade som tur var ett bord. Väntade in de övriga två. Beställde. Jag och Erika tog barnpizzor ;) Blev precis lagom! Erika hade missuppfattat, trodde det var ost på sin pizza, men det var skinka. Hon är ju vegitarian. Men hon fick inte byta. Så hon pillade bort skinkan, det funkade ändå. Mias lax var supergod. Så tittade vi på matchen samtidigt. Sverige-Grekland. Alla tippade förlust till Sverige, eller lika. Jag tippade 2-1 till Sverige, så jag var ju lätt närmst ;)
   Sen skulle dom dra vidare. Vian, som precis blivit singel, ville supa Erika under bordet. Mia skulle upp kl fem eller något och jobba. Jag var dödstrött, skulle rasta av Donna och jobba dagen efter. Så vi drog hem. Mia skjutsade hem mig. Jag visade henne lägenheten en snabbis. Sen tyckte hon att vi skulle hitta på nåt innan hon åker till Australien ett år. Jävla as... Vill med... Så jag sa att jag skulle Facebooka henne ;)

Sen har väl inget speciellt hänt antar jag... Jobb imorgon. Sen är jag ledig i helgen! *woho*



Kommentarer
finduss

hur gjorde han de?? fan va surt!....drar dom de på lönen då? ^^ puss

2008-06-13 @ 16:42:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0