The Happening

Igår vart jag och Henke på bio. Jättemysigt! Det blev The Happening. Den var väldigt bra, samtidigit inte 100 %. Man satt på helspänn hela tiden. Den var spännande rakt igenom. Slutade bra. Men tyckte ändå det var något som fattades.. Men den är värd att se iaf. Men ser den nog inte två gånger.

Idag är det storstädning som gäller. Men för tillfället är inte Henke hemma. Det är golf som stod på schemat för denna förmiddag. Alla grannar är iväg och tävlar mot varann eller nåt. Henke frågade om jag ville följa med. Men jag har redan prövat att gå bredvid i fyra timmar... Det är extremt tråkigt... Så nu väntar jag mest på att han ska komma hem, har ingen lust att storstäda själv...

Vart lite andra grejjer jag hade velat få gjort idag, men det blir väl inte så. Min make up-kurs på Make Up Store går ut på söndag. Jag har redan blivit lovad att få den förlängd eftersom dom inte haft några tider nu med baler och studenter och annat. Men hade velat förlänga den innan den faktiskt går ut. Men får väl gå in till stan i nästa vecka.
     Sen ville jag boka tid hos frissan med. Vill ljusa upp håret med. Vill gärna göra det i veckan, för sen har jag semester och kommer vara på Öland en vecka. Men dom svarar inte i telefon idag, dom borde väl ha öppet till tre? Aja, inte mycket annat att göra än att ringa på måndag... 
     På tal om Öland... Vi försöker ju få hitta ett ställe att dumpa hunden på en vecka när vi åker iväg. Ser ut som vi kanske har hittat ett hunddagis som just blivit hundpensionat, dom kanske har plats. Dom skulle ringa Henke idag. *hoppas*

Finduss! Leka snart? *sakna*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0