Shopping och fika med Anna!

Jepp, och det var lika trevligt som alltid! Har alltid massa att prata om. Skoj! Jag skulle egentligen inte shoppat något, men blev lite smått och gott...

Bokia: Kalender, whiteboard-pennor, överstrykningspennor och en rosa penna till min kalender =)
Cubus: Isadora Pump 'n Plump lipgloss, nr 43, Fresh Strawberry. 149 kr.
H&M: Två skjortor. 98 kr/st.



Tips: För att få de där riktigt rödglansiga läpparna. Grunda med Dior Rouge Addict läppstift, nr 857, Positive Red. Ta sen Isadoras Pump 'n Plump lipgloss, nr 43, Fresh Strawberry. Perfekt!


Hittade ett par inlines på Lidl sen ändå! =) Var bara två par kvar, i just min storlek! *glad* Endast 399 kr! Dom känns bra, hoppas dom funkar bra =)


Efter vår korta, aningen stressade shoppingtur skulle vi fika. Kollade in det nyöppnade, Waynes, men bestämde oss snabbt för Coffeehouse by George. Anna beställde en kycklingsallad. Den lätt bästa och godaste i stan! Såå fräsh! Efter fikan skjutsade hon hem mig. Vi satt väl i bilen en timme eller nåt och bara snackade. När jag väl kom in såg jag att klockan redan var 21.30! Shiiit. Måste skaffa nya batterier till min klocka! (Den har dött...)


image95
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0