Nya frisyren

Vad nöjd jag blev! Det blev ljusare än vad både jag eller frisören trodde. Skönt! Blev lite kallare nyanser med, passar mig bättre! Jag kan alltid lita på Jessica ;) Ingen annan får röra mitt hår! Hon tycker jag ska satsa på ganska ljust hår. Askblont med lite askbruna slingor. Vore coolt =) Fick även veta att hon har hårförlängningar. Det visste inte jag! Vad naturligt det ser ut på henne! Blev så sugen! Vi kom fram till att även om det egentligen känns onödigt för min del nu när jag faktiskt börjar få rätt långt hår, så gör ändå två dm till såå stor skillnad! Aja, det får iaf vänta tills i höst. Sen får vi se =) Hon är grym!

     

Imorgon ska jag jobba 8-12. Sen ska vi lämna Donna på hundpensionatet. Sen återstår bara lite packning så åker vi till Öland en vecka! Göööött!



För övrigt drog vi in 250 000 kr på jobbet idag. Vilket är nästan det dubbla mot vad vi brukar dra in.
Kul fakta: Första månaden hade vi ca 38 000 kunder och drog in 5 miljoner. Lite ballt...





Kommentarer
Sara

Faan va snyggt! blir de en lyckad midsommar för dig tros? själv blir de att fira hemma...meen små koppar har också öron såå...berättar varför nån annan dag:)



Kram å puss...miss!

2008-06-19 @ 22:31:05
Malin

riktigt fint blev håret syster! =D



japp, jag blev nöjd med bilden med! =D tack så mkt och ha så skoj på öland! =) love you! <3

2008-06-20 @ 12:37:07       Blogg: http://maloouen.blogg.se/
Tinna

Riktigt bra vart det ju! Snart är du ju lika skitsnygg som jag!!! garvar så jag snart ramlar av stolen!!

Jag ba´ skämtar men det fattar vem som helst som har sett mig - det finns ett skäl till att jag kallar mina systrar för SNYGGsystrar!!! Kram bigbig sis :) Love ya...

2008-06-21 @ 19:13:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0