Jobb och shopping

Dagen började med jobb. 6-11. Inventering. *jippie* Samma sak som kvällen innan. Inventering... Sen iväg och träffa minsta snyggsyster. Skjutsa henne så hon kunde hämta sin jacka. Hehe, ja det var en upplevelse. Kul snubbe det där!

Sen åkte vi till stan. Åt på Mackmakeriet. Hehe. Också väldigt kul... David, vår svåger, klagar på att vi aldrig ler med ögonen på våra ego-kort. Så då log vi ordentligt med ögonen för Davids skull ;) Bilder finns hos syster.

Sen blev det shopping! Brände 1000 kr på Gina Tricot. Hittade, som väntat, typ bara två klänningar som jag kikat på. Men hittade lite smått och gått ändå! Två klänningar, en kjol, ett par shorts, en top, leggings och strumpor.

    

Sen vart det iväg till nästan arbetspass. 15.30-20.30. Köpte en resväska från Lidl för 199 kr. Orkade inte riktigt lägga 500-800 för en resväska just nu... Nu är man pissigt trött! Ska dessutom upp kl fem imorgon bitti igen... Jobbar 6-13.... Blääää... Aja, tiden går nog fort. Sen kommer kanske syster en sväng. Sen ska jag kolla färg med Henke. Och kvällen avslutas med en fika med min kära vän Zandra.

Nu ska jag slappa vid tv:n lite innan läggdags.


Natti.



Kommentarer
Anna

det va den röda klänningen jag menade ;-) som jag tyckte du skulle spana in på gina.. :) stolt jag känner mig. s kramar

2008-06-18 @ 06:06:27       Blogg: http://www.nogg.se/annis83
David

Jaja :)....... Jag vet att ni kan :P

2008-06-18 @ 11:12:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0