Duktig Henke!

Vad glad jag blev när jag kom hem! Steg innanför dörren och bara stannade upp. Fick en sån känsla av.... renhet... Henke hade städat =) Vad duktig han är! Han hade diskat, gjort rent spisen, plockat undan all skit som stod framme, och när jag kom hem var han i fullt sjå med att tvätta. Så hade han satt i ny glödlampa i hallen! Den har varit död alldeles för länge nu.. Så jag blev glad när jag kom hem =) Nu är han så snäll och gör lite mat med. Jag orkar bara inte... Nu ska jag jobba tre dagar till. Sen är jag ledig på torsdag, då ska jag fika med Anna!

Lite andra updates.... Blir nog ingen Nordman... Han uppträder på Harrys på Öland söndag 13/7, Henkes päron har VIP-bord. Men jag jobbar på måndagen, min härliga 15-timmarsdag... Jag ringde till Huskvarna, jag slipper mitt pass där, så behöver inte jobba 15 timmar iaf... Men har ändå kvällen på Ekhagen, och den går nog inte få bort. Isf måste någon av de andra tjejerna jobba 12 timmar, det kan jag inte begära av dom...
     Blir nog ingen Spanien-resa heller... Vi skulle egentligen hälsat på Henkes bror i Malaga. Men insåg nu att flyget är alldeles för dyrt. Jag har inga pengar då, plus att vi måste spara till Thailand. Jag hade så gärna velat åka utomlands en vecka i sommar, men det får verkligen inte kosta för mycket... Så som det ser ut nu blir det en till vecka på Öland istället... Bäst att det är fint väder då!

På lördag blir det fest! Hoppas jag iaf... Får inga riktiga besked. Bara av syrran och Anna, som inte kan komma... Hoppas på Finduss och flickorna, Pernilla och Madde... Har ju min make up-kurs då, vill ju inte ha en festsminkning utan fest. Aja, får väl se hur det blir...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0