Blir det flytt?

I morse var vi hos Riksbyggen för att kolla läget lite med dom nya lägenheterna. Mycket bättre än såhär blir det nog inte, det är bara det ekonomiska som kommer i vägen. Köper vi den måste vi betala 20 000 kr i handpenning inom två veckor. Sen ska vi betala 10 % i vår, precis efter vi kommer hem från Thailand... Annars är det ju inga problem. All vinst vi gör med denna lägenheten lägger vi på den nya, förutom den dumma vinstskatten på ca 170 000 kr (i nuläget)  som man bara kastar i sjön. Blä. Men vi får se. Vi skulle höra av oss på torsdag. Henke ska kolla med banken hur man kan lägga upp allt.

Annars inte mycket. Jobbat idag 13-19. Eftersom jag blivit dubbelbokad vid två tillfällen och varken Ekhagen eller Huskvarna kan flytta mina pass kommer jag få köra heldagar. Jippie.......... Men men. Blir pengar iaf. Jenny, chefen på Ekhagen har sagt att jag kan få några dagar ledigt efter mina härliga 12-timmarspass så jag kan vila upp mig lite.

Är så pissigt trött. Somnar varje dag efter jobbet. Eller innan om jag jobbar kväll. Jobbar bara halvitd, men känns som om jag alltid är, eller alltid kommer vara framöver, på jobbet.. Men om några veckor blir det en veckas semester! Åååh, vad jag ska njuta av denna lilla vecka! Blir en till vecka senare i sommar, men sak i taget =)

Nähä. Se en rulle och sen sova?


image95
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0