Blidde ingen fika idag...

Blä.... Lack jag blir... Skulle fikat med Zandra idag. Vi bestämde först vid halv tre. Men jag fick ändra det till en kvällsfika så jag och Henke hann åka och kolla på färg och tapeter innan vi åker till Öland. Så sju skulle vi träffas istället. Så ringer hon vid halv sex eller nåt och säger att hon blir sen. Hon handlar med sin syster eller nåt. Så vi skjuter fram det till åtta istället. 19.45 får jag ett sms. "Det drar ut på tiden, vi har handlat massor så jag måste hjälpa till att bära in allt. Ska vi ta fikan en annan dag istället?" Jippie... Aja, får ju helt enkelt bli efter Öland... Jag som börjat sminka mig och allt. Tog bort skiten och satte mig här istället...

Imorgon ska jag till frissan! Äntligen! Hoppas hon kan ljusa upp håret mycket. Känner mig fortfarande alldeles för mörk... Men nu vet jag precis hur jag vill ha det...

Fick ett paket på posten idag med. Beställde en silikon bh. Hur sött var inte detta paket då! Illrosa presentpapper! Log hela vägen hem.. Så sött!



Syrran var här idag, så fixa vi lite med hennes bloggdesign. Vad tycks?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0