Åkt inlines idag!

Igår var vi hos uppfödaren. Åt mat på Taste of Beirut eller vad det nu heter. Inte så impad. Men så är jag ju en riktigt kräsen Svensson ;) Väldigt trötta åkte vi hem runt halv två på natten.

Idag vart det middag hos päronen. Skulle träffat Erika, men jag ville skjuta upp det en halvtimme och hon skulle tydligen dra 1 ½ timme tidigare än hon sagt, så vi la ner det. Får se om vi hinner ses innan hon åker på onsdag.

Efter att jag och Henke kommit hem från mina päron ville han åka inlines runt Rocksjön. Jag var inte särskilt road av detta, var lite nervös med tanke på hur vingligt det gick förra gången + att jag nu hade nya inlines. Men han tvingade med mig och det är jag glad för! Är asnöjd med mina nya inlines! Vart lite vingligt nu med, men så länge jag kunde hålla hans hand gick det faktiskt svinbra ;) Tror det gav mig bättre balans. Det gick fort runt, och snart var vi hemma igen. En totalt genomsvettig slutkörd Linda slängde sig i en kall dusch. Det var äckligt jobbigt, men kändes bra efteråt!

Just nu är man ensam hemma. Henke har dragit på grillfest. Han sa att jag kunde följa med, men kände att jag skulle känna mig lite utanför, dessutom tror jag det är bra för honom att komma iväg hemifrån ensam och göra något kul. Jag har tittat på ett Lost-avsnitt som jag missat. Just nu är det Matrix Reloaded, som dessutom börjat igen, så nu kallar tv:n!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0