Vilket väder!

Det verkar bli en toppendag! Jobbat idag 8.45-13. Redan när jag åkte till jobbet förvånades jag av det underbara morgonvädret. Väl på jobbet såg man hur starkt solen sken utanför, och alla kunder som kom och gick i sina sommarkläder. Detta, och det faktum att jag bara jobbade fyra timmar idag och skulle ha hela dagen ledigt i det vackra vädret, fick mig på toppenhumör.

Dagen flöt snabbt och snart var man hemma igen. Donna var överlycklig och ville absolut gå ut. Det kokade ute... Vi gick till inhängnaden vid John Bauer-parken där hon fick springa av sig lite. Jag kastade pinnar åt henne som hon sprang som en galning efter. Vi blev snabbt överhettade både två, så gick en bit bort och satte oss i skuggan. Donna behövde bara någon minuts vila, sen ville hon iväg igen. Men det märktes att hon var varm och trött, hon gick snällt jämte mig på vägen hem utan att dra minsta lilla.

Väl hemma sprang Donna snabbt ut på balkongen där hon nu ligger däckad.
Jag själv har plötsligt massa att göra. Från jobbet skickade jag sms till Finduss och Anna och frågade ifall de ville fika i det fina vädret, men ingen kunde. Väl hemma smsade jag Pernilla. Sen gick jag ut med Donna. När man kom hem ringde Anna, som sa att hon kunde komma förbi innan hon ska iväg ikväll. Sen såg jag att Pernilla svarat, hon kunde fika. Men det är löst! Anna kommer snart, sen när hon åker och festar så åker jag och fikar med Pernilla. Så nu är det full rulle! Måste ta en snabbdusch, städa undan, äta något... Så vi hörs senare!



Kommentarer
tobbe eriksson

Glömt mig??hör av dig gumman...0738-432325

2008-08-04 @ 17:40:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0