Träffat Anna

Jobbet gick segt idag. Det var inte så stressigt, mycket folk i kassan, men kändes ändå lugnt. Dock gick tiden saaaakta....

När jag väl slutat åkte jag direkt till A6 för att träffa Anna. Köpte två nagellack från Depend. Vit (nr 31) och blåglitter (nr 132). Hittade ett par supersnygga, och grymt bekväma, skor på Wedins. Självklart typ de enda som inte var på rea! Skit också. Lite snabbshopping på IKEA och sen även en fika där. Sen åkte vi hem till mig och snacka lite.


Funderar på att köpa ett lösnagelkit. Fixa själv... Men det får vänta.

Dom ringde tydligen från Make Up Store idag när jag inte var hemma. Gissa vad dom sa?? "Tyvärr kan vi inte ta emot henne den tiden hon bokat, vi hinner inte... Men om hon vill kan vi ta henne lite tidigare på dagen, annars får hon självklart boka en ny tid." Ååååh! Tredje gången dom avbokar! Jag fick ju bara förlänga mitt presentkort en månad, så avbokar dom min tid! Bläää... Bäst för dom att jag får förlänga igen, längre den här gången! Irriterad jag blir.....

Vart kan man köpa en satans vågtång??




Kommentarer
Malin

Fy fan va surt att dom avbokade igen!!

2008-07-03 @ 23:51:06       Blogg: http://maloouen.blogg.se/
anna

tack för igår <3 Alltid lika trevligt. Förvånad att du inte skrev nått om mitt besök på The Body Shop ;-) kramar

2008-07-04 @ 09:24:57       Blogg: http://www.nogg.se/annis83
ICE

Härligt! Ska vi skapa en "hateclub" istället för alla dessa fanclubs?

2008-07-04 @ 21:34:17       Blogg: http://metrobloggen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0