Semester!

Äntligen har man ytterligare en veckas semester! Ska bli sååå gött! Har fortfarande inte packat, så ska väl fixa det nu, sen ska vi avsluta kvällen här hemma med att titta på Kung fu panda!

Fikade med Zandra idag efter jobbet. Självklart glömde jag min mobil hemma... Meddelade Henke detta, så ifall Zandra skulle få för sig att ställa in, kunde han meddela henne att jag skulle åka in till stan direkt efter jobbet. Sagt och gjort, hon smsar och vill ställa in. Henke snackar med henne. Hon inser att hon har ett litet sockersug, så hon kommer och fikar med mig. Vi satt på Claras. Tänkte att dom har ju öppet till 23, så då hinner man sitta iaf två timmar.. Men bara för att det inte är så mycket folk där får dom för sig att stänga vid 22 istället, så då får vi inte sitta kvar. Dålig stil. Har man öppet till 23 så har man öppet till 23!

Idag är det löning! Och löning innebär att betala räkningar... Nu när Henke och jag har stabil inkomst båda två har vi sagt att varannan månad sparar en av oss och den andra betalar allt och tvärtom. Henke betalade förra månaden, så då kunde jag spara "hela" 6 000 kr..... Pluttigt värre... Denna månaden är det min tur att betala. Får en lön på 10 000 kr. Efter att ha betalat hyran och mina egna räkningar, någon påminnelse inkluderad, så återstår 3 000 kr att leva för resten av månaden... Blir tajt...



Ståtlige Moses som snart kommer hänga på väggen jämte Donna.



Lite andra fina bilder vi fick:



Så vacker är han! Far och dotter är så lika!



Aja, nu ska jag packa, sen blir det film och sova!

Höres om en vecka! ;)



Kommentarer
anna

ha det så trevligt på din semester så kanske vi ses hos emelie nästa helg :) kramar

2008-07-26 @ 11:49:07       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0