Regn, regn, regn...

Regnet det bara öser ner.... *nynnar lite* Jaha... Då var det söndag idag... Patricia kom ju aldrig förbi med klänningen. Inte hörde hon av sig heller. Så Pernilla och Madde hjälpte mig att välja något annat. Var en trevlig kväll igår. Jag hade köpt ananas, honungsmelon och vaniljglass från Lidl som vi åt. Jäääättegott! Pernilla råkade vinka åt någon kille på gården, så han ställde sig utanför fönstret. Sen busplinga han på dörren innan han tog hissen upp, sen igen när han gick ut. Jaha... Det regnade när vi skulle till krogen, så paraplyerna åkte fram. Fick fruktansvärda skoskav. Har så ont på insidorna av hälarna och två tår, varav den ena tydligen började blöda... Dumma skor!

Skulle väl egentligen på lägenhetsvisning idag, men skiter i det. Vill ändå inte ha en lägenhet som bara har en gemensam balkong med grannarna.... Inglasat ska det vara!

Henke ligger fortfarande och sover.... När jag skulle festa drog han till Peter och Sofie. Dom har ju två katter, varav den ena fortfarande är en kattunge, som ääälskar att gosa... Så när Henke plockat upp mig från krogen inatt kände han fortfarande av katterna, så då ville han inte lägga sig, utan vänta tills det gått över lite. Har ingen aning om när han la sig, men sent borde det varit eftersom jag knappt får upp honom ur sängen.

Stackars Donna har inte varit ute än... Jag har så ont i fötterna och Henke sover. Men hon verkar inte ha så mycket emot det, för hon ligger och sover hon med. Trodde hon skulle vakna till liv när jag gick upp, men icke. Jag har en död sambo och en död hund i sängen.... Aja, ska väl försöka få liv i båda två.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0