Mamma Mia!

Ojojoj... Den var faktiskt riktigt bra =) Trodde den skulle vara helt okey, kanske lite mycket musikal för min smak, men den var faktiskt riktigt rolig... Sen är det ju alltid roligt att träffa Anna.. =)

Efter bion, när man återupplivat mobilen igen, såg jag att jag fått ett meddelande från Marcus i Huskvarna. "Hej Linda. Tänkte att vi börjar 6.30 imorgon. Hoppas det är okey. /Marcus" Öhm... Jaha... Svarade att imorgon var ju mitt 15-timmarspass, som jag redan snackat med Madde om, och hon hade fixat så att Emme eller Sheya skulle ta mitt pass.... Har inte fått något svar, men hoppas det bara är något han missat, för jag kan ändå inte jobba i Huskvarna imorgon. Även om jag jobbar kväll på Ekhagen så skulle jag ändå vara där mellan 7-9. Dom ville ha dit alla, något nytt dom ska visa oss eller nåt...

Surt... Så fort man kommer hem från bion hamnar man framför datorn.. Henke sitter, som vanligt, och spelar sitt WOW... Jag hinner sitta ner några minuter, om ens det, innan jag slås av tanken "Guuud, vad uttråkad jag äääär....." Detta är något jag bara tänkte, inte sa högt, för Henke börjar bli måttligt road av att höra detta av mig hela tiden. Kan jag hjälpa att jag vill ha ut något mer av våra liv än att bara sitta framför våra datorer?



Kommentarer
anna

tack Linda för ikväll. jag går runt här hemma med ett töntigt leende på mina läppar. Kissen tittar på mig som jag är helt knäpp. Detta förgyllde min dag.

Kramar

2008-07-13 @ 21:31:24       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0