Ledig?

Dom är ju helt knäppa på jobbet... Jag tror jag kommit på varför Marcus trodde att jag skulle jobba igår... För dom hade gett mig ledigt idag... Dom hade ringt till Ekhagen igår morse för att hitta någon som kunde jobba. Så antagligen hade dom inte alls gett mig ledigt, egentligen... Sen imorse när jag kom till Huskvarna... Skulle jobba 7-15. Då går jag in på kontoret och kollar schemat. Då är mitt pass överstruket, och en annan tjej står uppskriven på min tid. Snackar med Marcus, antagligen har dom som sagt gett mig ledigt fel dag... Men jag klagar inte! Åkte hem, la mig i sängen med Donna och sov några timmar till....

Skrev för övrigt upp resterande tider jag har i Huskvarna... Nu vet jag iaf att dom pratar med varandra, cheferna. Dock har dom ingen som helst respekt för mina lediga dagar.... Är ju som sagt bara ledig en dag här och en dag där... Vecka 33 har jag två lediga dagar. Nej, just det ja.. Då har ju Huskvarna skrivit upp mig! Jobbar dessutom hela helgen vecka 32, så det blir nio dagar i sträck! Idioter! Jag vill faktiskt med vara ledig någon gång ibland! Irriterad jag blir... Dessutom har Marcus semester då, men Therese har skrivit upp honom ändå, så alla hans tider måste bort... *suck*

Nu ska jag duscha. Känner mig smutsig... Usch, vill ha ett badkar att slappna av i...



Kommentarer
sara

kom hem till mig och mitt badkar:) när ses vii???

2008-07-15 @ 16:27:15       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0