Blev en bra kväll!

Jag vart ganska stressad innan Anna kom hit. Hade en halvtimme på mig att fixa här hemma. Men jag hann. Vi satt på balkongen, som jag ääälskar, och bara pratade en massa. Tiden gick jättefort, så hon fick stressa iväg och jag fick lägga i turbon för att byta om, sminka mig och rasta Donna innan fikan med Pernilla. Blev lite sen, men väl där satt vi och pratade i fyra timmar. Kändes bra, det måste vi göra om oftare!

Imorgon händer det med saker... Ska nog sätta igång en tvätt efter jobbet. Sen blir det nog lite playa med Pernilla, och på kvällen blir det kanske middag på piren med Henke och hans päron. Gillar att ha saker att göra. Det värsta jag vet är att bara sitta hemma framför datorn eller tv:n... Så just nu är jag lycklig! Sen på torsdag blir det fika med Zandra, och till helgen är det semester! Då blir det Båstad, Öland och en tripp till Gotland... Utlandssemestern får vänta till januari. Då blir det Thailand i tre veckor!

Nu blir det nog till att surfa lite innan läggdags. Känner mig glad, så jag sitter och småler sådär fånigt. Veckan ter sig bra ut, jag är sysselsatt. Det gillar jag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0