Bara massa jobb...

I morse var jag en sväng förbi jobbet. Skulle in och jobba mellan 7-9. Vi skulle visst få lära oss vältring av frukt och grönt, något jag redan gått igenom i Huskvarna, men men... Sen hem och sova lite ;) Nu ska jag snart tillbaka till jobbet. 15-20.30.

Det känns som man bara är ledig en dag här, en dag där... Det känns ju knappt. Man behöver verkligen två dagar i rad. Men nu är det mest en dag här och där. Imorgon är en sådan dag. Jag ska vara ledig. Men vad ska jag göra då? Jobba i Huskvarna åtta timmar... Ofcourse! Blääää.....

Har ääääntligen fått tag på Patricia.... Typ. Har försökt få tag på henne i helgen, men hon hade tydligen åkt till Skåne och glömt mobilen hemma.... *hmmm* Aja, hon ville fika på onsdag, så kan jag få min klänning då. Jag jobbar.... Får väl se hur det blir. Kan hon inte någon av dagarna som jag kan får hon faktiskt komma förbi med den och lämna den till Henke isf.... Det har gått två månader... Nu vill jag fan ha min klänning!



Kommentarer
sara

va e de för klänning? :) hur mår min gumma...va jättelängesen nuu juhe!!

Sakna! pussa

2008-07-14 @ 17:13:04       Blogg: http://snoangeln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0