Åskväder?

Funderar på att köpa en badrumsmöbel.. Känns som om allt inte får plats i skåpen, utan till slut hamnar på bänken ovanför tvättmaskinen. Ser så tråkigt ut... Lite småkorgar att lägga saker i. Mina nagellack, som verkar ha förökat sig det senaste, behöver en sån plats.... Sen vill jag ha en sån där stång till köket som man kan hänga knivar och sånt på...

Vart ganska fint väder ute idag tycker jag. Sen slutar man jobbet... Räcker med den korta sträckan till bilen så börjar kläderna klibba mot kroppen. Det är ljummet ute. Klibbig värme. Så fort jag kommer hem ska Donna rastas. Då händer två saker som verkligen underlättar våra promenader *inte* Det börjar småregna och mullra lite. Inte mycket, men det räcker för att Donna ska vägra efter ungeför 50 meter... Lyckas till slut få henne att kissa, sen vill hon hem.

Henke jobbar över idag, så nu är man ensam hemma. Funderar på att dra igång en rulle... Äta lite glass... Är trött....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0