Släktkalas

Har varit en bra dag. Farmor och farfar kom lite tidigt, när Henke och jag var på ICA Maxi en sväng, så dom fick snällt vänta vid vår ytterdörr. Gjorde lite sista-minuten-plock. Släkten kom. Päronen delade ut presenter till alla från Thailand. Jag fick mina presenter, fikade. Mycket trevlig dag. Nu är jag dock rastlös, igen... Ovanligt... ;) Så ska sätta mig och titta på en av alla Disney-filmer jag fick av storasyster och svåger. *tack*

Detta fick jag idag:
- Disneyfilmer
- Blomma med pengar
- Ett Singstar-spel
- Halsband
- Väska

Helnöjd! Nu ska jag titta på reprisen av West End Star och sen Mulan! Jag har minsann barnasinnet kvar! ;)

Finduss! Fika i veckan?


image95

Kommentarer
finduss

Absolut!!

2008-01-20 @ 19:09:11       Blogg: http://snoangeln.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0