Jobb, jobb och mera jobb...

Orkar egentligen inte skriva. Men kan väl försöka få in något mer blogginlägg nu det nya året... =)

Erika och hennes pojkvän är inneboende hos oss några dagar. Mycket trevligt. Är filmkväll varje kväll. Erika och jag ska börja träna på allvar från och med nästa vecka! Blir pass på tisdag, torsdag och lördag, om planeringen funkar...

Jobbar som ett as. Sjätte dagen i rad i morgon. Sen ledig en dag, jobba tre till. Ledig hela tre helger i rad. Gööött! Speciellt nu när jag fyller år och allt, så behöver helgerna till firande, kalas och paaaarty! Även fått mitt 17-timmarskontrakt nu. Så nu är jag garanterad 17 timmar varje vecka. Jobbar ju förvisso typ heltid just nu, men skönt att ha dom timmarna garanterade.

Donna ska föda när som helst. Hon är nu hos uppfödaren och vi har hennes pappa, Moses, hos oss. Hoppas på valpar snaaart! Myyys!

Nee, nu orkar jag inte mer... Vill sooooova...

Godnatt...


image95
Kommentarer
Malin

va mysigt att ni fick ha moses =) då blir det ju inte lika tomt =)

2008-01-06 @ 23:59:01       Blogg: http://maloouen.blogg.se
Tinna

Åååh, vad spännande m valpar snart!

2008-01-07 @ 09:42:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0