Hälsningar från valparna

Igår fyllde jag år! *weee* Fick en makeup-kurs av Henke. *lycklig* Något annat har jag inte fått än =) Vi tog en fika på stan och sen åkte vi till uppfödaren för att hälsa på Donna och valparna.

Kan ju börja med att berätta hur vaktande Donna är över valparna. Hon hade morrat djupt åt mäklaren, och uppfödarens svärfar fick inte ens luta sig mot dörren till valparnas rum... Men när vi kom blev hon så glad! Hon brydde sig knappt om valparna, hon ville bara gosa med matte och husse. Hon låg bredvid och tittade på när jag klappade valparna. Sååå söta!

Här kommer en liten hälsning från Donnas sexlingar!

   


image95
Kommentarer
Malin

men va söta dom ääääär! =D va skoj att donna blev så glad när ni kom =)=)

2008-01-17 @ 20:05:37       Blogg: http://maloouen.blogg.se
anna

åhhh jag smälter... :) se där, äkta kärlek ifrån donna

2008-01-18 @ 17:09:29       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0